کانال هنر بلوچ

دانلود قرآن به صورت جز به جز و سوره ای

خانه » اخبار فرهنگی هنری » چهارده بهمن خاش میزبان شاعران ۱۵ استان کشور است

چهارده بهمن خاش میزبان شاعران ۱۵ استان کشور است

چهارده بهمن خاش میزبان شاعران ۱۵ استان کشور است

چهارده بهمن خاش میزبان شاعران ۱۵ استان کشور است

به گزارش سایت هنرمندان بلوچستان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خاش گفت: کنگره ملی شعر انقلاب به مناسبت ایام الله دهه فجر در شهرستان خاش برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خاش تیمور کرد گفت: شهرستان خاش در چهارده بهمن ماه میزبان شاعران برجسته کشور از پانزده استان است.

وی بیان کرد: ظرفیت‌های شعر و هنر بهترین شیوه برای بیان تاریخ انقلاب و انتقال آن به نسل‌های آینده در جامعه اسلامی ایران به شمار می‌رود.

کرد ادامه داد: هنرمندان پرتوان و شاعران توانمند شهرستان خاش در کنار سایر اقشار جامعه بزرگ ایرانی در حفظ و تثبیت انقلاب نقشی تاثیرگذار داشته اند و همچنان در این مسیر قرار دارند.

رئیس اداره ارشاد خاش همچنین بیان کرد: در آینده‌ای نزدیک نخستین سینمای دیجیتال در این شهرستان راه اندازی می‌شود.

وی گفت: تاکنون سینمای دیجیتال در زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان راه اندازی شده و امیدواریم با حمایت‌های ویژه دولت بتوانیم در این موضوع به مردم خاش خدمات شایسته‌ای ارائه بدهیم.

وی افزود: تا پایان سال نیز جشنواره شعری لیکوی بلوچی به همت هنرمندان انجمن موسیقی خاش برگزار خواهد شد.

اگه توی دانلود آهنگ مشکل دارید یا درخواست آهنگ دارید همچنین دیدن مطالب جدید به کانال و گروه تلگرامی ما بپیوندید برای عضویت در کانال و گروه هنر بلوچ اینجا balouchart_ir@ کلیک کنید
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دیدگاه شما را در باره این مطلب دوست داریم بشنویم لطفا نظر بدیدx
پخش آنلاین جزء اول قرآن کریم با صوت شیخ سدیس