کانال هنر بلوچ

دانلود قرآن به صورت جز به جز و سوره ای

خانه » اخبار فرهنگی هنری » جشنواره ملی عکس نگاران و سوژه های بکر سیستان و بلوچستان برای عکاسان کشور

جشنواره ملی عکس نگاران و سوژه های بکر سیستان و بلوچستان برای عکاسان کشور

جشنواره ملی عکس نگاران و سوژه های بکر سیستان و بلوچستان برای عکاسان کشور

جشنواره ملی عکس نگاران و سوژه های بکر سیستان و بلوچستان برای عکاسان کشور

به گزارش سایت هنرمندان بلوچستان به نقل از ایرنا- دبیر نخستین جشنواره ملی عکس نگاران گفت: نخستین جشنواره ملی عکس نگاران زمینه ساز حضور بی دغدغه عکاسان کشور برای به تصویر کشیدن زیبایی های خدادادی و سوژه های بکر سیستان و بلوچستان و نمایش آنها برای هموطنان است.

حسین مسگرانی روز پنجشنبه با اشاره به برپایی نخستین جشنواره ملی عکس نگاران در آبان ماه در سیستان وبلوچستان افزود: مهم ترین موضوع در نخستین جشنواره ملی عکس نگاران اجرای با کیفیت این جشنواره است تا عکاسان غیر بومی بدون هیچ دغدغه ای به این استان سفر کنند.
وی با بیان اینکه در این جشنواره از بهترین داوران استفاده شده است اظهارداشت: برگزاری جشنواره ملی عکس نگاران اتفاقات خوبی را در سیستان وبلوچستان رقم می زند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با برگزاری این جشنواره عکاسان سیستان وبلوچستان جایگاه اصلی خود را در هنر عکاسی کشور پیدا می کنند.
وی گفت: پس از برگزاری این جشنواره دبیرخانه دائمی جشنواره ملی عکس نگاران در کانون عکاسان سیستان وبلوچستان مستقر می شود.
مسگرانی تاکید کرد: نخستین دوره این جشنواره که با کمک تمام هنرمندان استان فراخوان آن از 10 مهر آغاز و ثبت نام برای اردوها از 15 تا 30 مهر ماه جاری ادامه دارد، از 20 آبان تا 2 آذرماه امسال در زاهدان برگزار خواهد شد.
وی ظرفیت های بی شمار فرهنگی، طبیعت بکر، مردمان مهمان نواز و دیگر سوژه های ناب را دلیل خوبی برای بقای نخستین جشنواره ملی عکس نگاران عنوان کرد و افزود: عکاسان و جوانان با استعدادی در سیستان و بلوچستان وجود دارند که برگزاری این جشنواره فرصت خوبی برای پرورش آنان و به نمایش گذاشتن توانمندی هایشان است.
دبیر نخستین جشنواره ملی عکس نگاران بیان کرد: هنر عکاسی بهترین ابزار برای معرفی استان سیستان وبلوچستان است و عکاسان نقش مهمی در معرفی تمدن، طبیعت، مناطق گردشگری، آیین ها، سنت ها و مردم مهربان و مهمان نواز این استان دارند.
وی اظهارداشت: تمام تلاش عوامل این جشنواره برگزاری خوب و ارزیابی نقاط قوت و ضعف است تا بتواند در جدول جشنواره های ملی ثبت شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: جشنواره ملی عکس نگاران تاثیر بسیار خوبی در فضای هنری و عکاسی کشور خواهد داشت.
دبیر نخستین جشنواره ملی عکس نگاران از تمام افرادی که از ابتدای کار با ایده های خوبی به برپایی این جشنواره کمک کردند تقدیر کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای هنرمندان عکاس کشور در این جشنواره باشیم.
نخستین جشنواره ملی عکس نگاران در دو بخش چشم انداز شهری و طبیعت سیستان وبلوچستان با حضور کیارنگ اعلایی، محمدرضا چایفروش، علی قلم سیاه، مهدی نجارپیشه و صادق سوری داوری می شود.

اگه توی دانلود آهنگ مشکل دارید یا درخواست آهنگ دارید همچنین دیدن مطالب جدید به کانال و گروه تلگرامی ما بپیوندید برای عضویت در کانال و گروه هنر بلوچ اینجا balouchart_ir@ کلیک کنید
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دیدگاه شما را در باره این مطلب دوست داریم بشنویم لطفا نظر بدیدx
پخش آنلاین جزء اول قرآن کریم با صوت شیخ سدیس