کانال هنر بلوچ

دانلود قرآن به صورت جز به جز و سوره ای

خانه » اخبار فرهنگی هنری » جشنواره‌های موسیقی عرفانی درسراوان برگزار می‌شود

جشنواره‌های موسیقی عرفانی درسراوان برگزار می‌شود

جشنواره‌های موسیقی عرفانی درسراوان برگزار می‌شود

جشنواره‌های موسیقی عرفانی درسراوان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ایام عید غدیر خم جشنواره‌های موسیقی عرفانی درسراوان و بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی در سیستان و بلوچستان شروع می شود.

به گزارش سایت هنرمندان بلوچستان به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد سیستان وبلوچستان با  تبریک دهه امامت و ولایت حسین مسگرانی گفت: ایام نورانی دهه ولایت فرصتی ارزشمند برای تبیین پیام غدیر، شخصیت امیرالمؤمنین (علیه السلام) است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برنامه‌های مناسبتی این روز‌ها باید با کیفیت بیشتر برگزار شده تا به خوبی پیام دهه ولایت را بتوانیم منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه به مناسبت  آغاز دهه ولایت  برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برای هم استانی ها در نظر گفته شده گفت: برگزاری جشن های قربان تا غدیر هرشب در سراسر استان با حضور هنرمندان برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  ادامه داد:  از جمله برنامه های شاخص این اداره کل در دهه ولایت می توان به بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی و اولین جشنواره موسیقی عرفانی در سراوان اشاره کرد.

وی افزود: همزمان با ایام عید غدیر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی و جشنواره موسیقی عرفانی سراوان آغاز به کار می کنند.
این مقام مسئول با بیان اینکه جشن های عیدغدیر تا عیدقربان تاغدیرشب های شعر ولایت در همه شهرستان های استان برگزار می شود تصریح کرد: هم زمان با اعیاد قربان تا غدیر ،برنامه های هفته فرهنگ و هنر درمنطقه سیستان نیزبرگزار خواهد شد.

مسگرانی افزود:انشاالله نگارخانه مجتمع فرهنگی وهنری زابل نیز به زودی افتتاح خواهدشد .

اگه توی دانلود آهنگ مشکل دارید یا درخواست آهنگ دارید همچنین دیدن مطالب جدید به کانال و گروه تلگرامی ما بپیوندید برای عضویت در کانال و گروه هنر بلوچ اینجا balouchart_ir@ کلیک کنید
Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دیدگاه شما را در باره این مطلب دوست داریم بشنویم لطفا نظر بدیدx
پخش آنلاین جزء اول قرآن کریم با صوت شیخ سدیس