کانال هنر بلوچ

دانلود قرآن به صورت جز به جز و سوره ای

خانه » آثار هنری » نمایشگاه صنایع دستی مهارت‌آموختگان زن در شهرستان نیکشهر

نمایشگاه صنایع دستی مهارت‌آموختگان زن در شهرستان نیکشهر

نمایشگاه صنایع دستی مهارت‌آموختگان زن در شهرستان نیکشهر

نمایشگاه صنایع دستی مهارت‌آموختگان زن در شهرستان نیکشهر

سایت هنرمندان بلوچستان نمایشگاه صنایع دستی شهرستان نیکشهر, نمایشگاه سوزن دوزی نمایشگاه سکه دوزی

به گزارش سایت هنرمندان بلوچستان از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان، فرزاد منصوری از افتتاح نمایشگاه دست ساخته‌های مهارت‌آموختگان زن این شهرستان به مناسبت هفته بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‎ای خبر داد.

وی گفت: این نمایشگاه با هدف آشنایی با ظرفیت‌ها و تجهیزات این مرکز در راستای مهارت‌آموزی به بانوان ساکن نیکشهر و به رخ کشیدن توانایی‌های این بانوان در ایجاد مشاغل خرد و خانگی افتتاح شد.

منصوری افزود: این نمایشگاه در دو غرفه تولیدی در رشته‌های طراحی دوخت، (سکه دوزی و سوزن دوزی) و صنایع دستی در راستای به نمایش گذاشتن گوشه‌ای از توانمندی بانوان کارآفرین ساکن نیکشهر برپا شده است و از عموم مردم شریف استان دعوت می‌کنم تا با بازدید از این نمایشگاه با فعالیت‌های آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای نیکشهر آشنا شوند.

وی تولیدات داخلی را گوشه‌ای از تلاش‌های صورت گرفته توسط اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان برای محقق کردن ظرفیت‌ها و استعدادهای نهفته هم استانی‌ها عنوان کرد و گفت: ایجاد مشاغل خرد و کوچک در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال مولد و پایدار است این مهم عامل پیروزی دولت در مصاف با خیل بیکاری جوانان است.

 

اگه توی دانلود آهنگ مشکل دارید یا درخواست آهنگ دارید همچنین دیدن مطالب جدید به کانال و گروه تلگرامی ما بپیوندید برای عضویت در کانال و گروه هنر بلوچ اینجا balouchart_ir@ کلیک کنید
Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دیدگاه شما را در باره این مطلب دوست داریم بشنویم لطفا نظر بدیدx
پخش آنلاین جزء اول قرآن کریم با صوت شیخ سدیس