کانال هنر بلوچ

دانلود قرآن به صورت جز به جز و سوره ای

خانه » اخبار فرهنگی هنری » آغاز پیش فروش بلیط ششمین جشنواره فیلم فجر در سیستان و بلوچستان

آغاز پیش فروش بلیط ششمین جشنواره فیلم فجر در سیستان و بلوچستان

آغاز پیش فروش بلیط ششمین جشنواره فیلم فجر در سیستان و بلوچستان

آغاز پیش فروش بلیط ششمین جشنواره فیلم فجر در سیستان و بلوچستان

به گزارش سایت هنرمندان بلوچستان به نقل از خبرگزاری تسنیم از زاهدان، حسین مسگرانی در نشست خبری ویژه ششمین جشنواره‌ فیلم فجر سیستان و بلوچستان در زاهدان، ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، اظهار داشت: از مهمترین رویدادهای فرهنگی دهه فجر امسال برگزاری ششمین جشنواره فیلم فجر استان همزمان با سی و ششمین جشنواره فیلم فجر کشوری است که در  سینما هلال و سالن اشراق برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان ادامه داد: افتتاحیه این جشنواره روز جمعه 13 بهمن بعد از نماز مغرب و عشا ساعت 18 در سینما هلال برگزار می‌شود. در این مراسم که همراه با اکران فیلم ‌شعله‌ور است از چهره‌های هنری استان تقدیر می‌شود. از طرفی از عوامل فیلم شعله ور نیز دعوت به عمل آمده است تا در مراسم افتتاحیه حضور داشته باشند اما هنوز قول 100 درصد ندادند.

وی تصریح کرد: دو گروه فیلم در قالب سیمرغ یک و سیمرغ دو جهت اکران در استان‌های کشور دسته بندی شده است که گروه فیلم‌های سیمرغ یک با 14 فیلم سینمایی  و پنج فیلم کودک و نوجوان در سیستان و بلوچستان اکران می‌شود. از طرفی تلاش می‌کنیم تا دو فیلم‌ مطرح‌ مانند “به وقت شام” و “چهارراه استانبول” از گروه سیمرغ دو را در استان اکران کنیم تا جشنواره‌ای با کیفیت هر چه تمام تر در استان برگزار کنیم. هر چند این کار هزینه بر است اما سعی می‌کنیم با تامین اعتبار انجام شود.

مسگرانی ادامه داد: در کنار برگزاری جشنواره امسال به همت بنیاد سینمایی فارابی، با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات کل آموزش و پرورش در نوبت صبح فیلم های کودک و نوجوان به صورت رایگان برای دانش آموزان در سالن اشراق اکران می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: کمیته علمی جشنواره فیلم فجر استان نیز درحال برنامه ‌ریزی برای برگزاری ورک‌شاپ های نقد فیلم است که در صورت تصویب اطلاع رسانی خواهد شد.

اگه توی دانلود آهنگ مشکل دارید یا درخواست آهنگ دارید همچنین دیدن مطالب جدید به کانال و گروه تلگرامی ما بپیوندید برای عضویت در کانال و گروه هنر بلوچ اینجا balouchart_ir@ کلیک کنید
Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دیدگاه شما را در باره این مطلب دوست داریم بشنویم لطفا نظر بدیدx
پخش آنلاین جزء اول قرآن کریم با صوت شیخ سدیس