کانال هنر بلوچ

دانلود قرآن به صورت جز به جز و سوره ای

خانه » آثار هنری » زاهدان نامزد برگزاری جشنواره تئاتر فجر می شود

زاهدان نامزد برگزاری جشنواره تئاتر فجر می شود

زاهدان نامزد برگزاری جشنواره تئاتر فجر می شود

زاهدان نامزد برگزاری جشنواره تئاتر فجر می شود

به گزارش سایت هنرمندان بلوچستان به نقل از خبرگزاری شبستان : مدیر هماهنگی امور استانهای اداره کل هنرهای نمایشی کشور از ساخت پلاتو با مشارکت مردمی و دستگاه های دولتی در تئاتر شهر زاهدان خبر داد و گفت: زاهدان نامزد برگزاری جشنواره تئاتر فجر می شود.

به گزارش سایت هنرمندان بلوچستان به نقل از خبرگزاری شبستان از زاهدان ، اتابک نادری مدیر هماهنگی امور استانهای اداره کل هنرهای نمایشی کشور  در آیین اردیبهشت تئاتر سیستان و بلوچستان و بزرگداشت تئاتر و افتتاح تئاتر شهر زاهدان بیان داشت: متاسفانه سه سالی می شود که مرکز هنرهای نمایشی  هیچ گروه نمایشی از سیستان و بلوچستان در سامانه رسمی نمی شناخت.

وی افزود: این سامانه گروه های نمایشی فعال استانهای کشور را ثبت و شناسایی می کند و این گروه ها مجمع عمومی تشکیل می دهند و مجمع عمومی در واقع انجمن هنرهای نمایشی استان خود را به صورت برگزاری انتخابات تائید می کنند.

مدیر هماهنگی امور استانهای هنرهای نمایشی کشور تصریح کرد: خیلی مهم است که این مجمع عمومی در سیستان و بلوچستان شکل بگیرد؛ هنرمندان تئاتر سیستان و بلوچستان شرایط مثبتی دارند زیرا که مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان آنان عرق به تئاتر دارند و از زمانی که به استان آمده اند به دنبال آن هستند که در استان اتفاقات خوبی بیفتد.

نادری با تاکید بر اینکه تئاتر سیستان و بلوچستان درخشان بوده و است، گفت: تئاتر سیستان و بلوچستان استعدادهای خوب و کارهای بسیار زیبا دارد ولی چرا منتظر هستیم؛ چرا این همه پتانسیل به یک استمرار و جریان تبدیل نمی شود.

وی افزود: زمانه عوض شده، اکنون تئاتر به این نیست که ما بیایم در جشنواره یک جایزه بگیریم و این معنی و مفهم ندارد؛ الان هنرمندی می تواند در تئاتر ادعا کند که مخاطب داشته باشد.

 مدیر هماهنگی امور استانهای اداره کل هنرهای نمایشی کشور با طرح سئوالی که ما در استان خودمان چقدر توانسته ایم پرچم تئاتر برای مردم نگه بداریم، گفت: مرکز هنرهای نمایشی خیلی امیدوار که در 6 ماه دوم سال جاری با مشارکت مردمی و دستگاه های دولتی برای تجهیز پلاتوی مرکزی و تئاتر شهر زاهدان قدم مثبت بردارد تا بتوانیم زاهدان را به عنوان یکی از شهرهای میزبان جشنواره تئاتر فجر در دی ماه اعلام کنیم.

اگه توی دانلود آهنگ مشکل دارید یا درخواست آهنگ دارید همچنین دیدن مطالب جدید به کانال و گروه تلگرامی ما بپیوندید برای عضویت در کانال و گروه هنر بلوچ اینجا balouchart_ir@ کلیک کنید
Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دیدگاه شما را در باره این مطلب دوست داریم بشنویم لطفا نظر بدیدx
پخش آنلاین جزء اول قرآن کریم با صوت شیخ سدیس