کانال هنر بلوچ

دانلود قرآن به صورت جز به جز و سوره ای

خانه » آثار هنری » حضور هنرمندان صنایع دستی کشورمان در نمایشگاه بین المللی میلان

حضور هنرمندان صنایع دستی کشورمان در نمایشگاه بین المللی میلان

حضور هنرمندان صنایع دستی کشورمان در نمایشگاه بین المللی میلان

حضور هنرمندان صنایع دستی کشورمان در نمایشگاه بین المللی میلان

هنرمندان صنایع دستی هشت استان کشورمان در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی و هدایا میلان (ایتالیا) حضور خواهند یافت.

به گزارش سایت هنرمندان بلوچستان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، این نمایشگاه با حضور ۱۲۰ کشور خارجی از ۵ قاره جهان در مساحتی بیش از ۱۵۰ هزار مترمربع در ۱۶ سالن نمایشگاهی برگزار می‌شود و بیش از ۲ میلیون نفر بازدید‌کننده دارد.

نمایشگاه میلان یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه صنایع‌دستی جهان است که بخش‌های متنوعی، چون صنایع‌دستی، هدایا، غذا‌های سنتی، سوغات و پوشاک دارد و با حضور ۲۹۰۰ شرکت خارجی به یکی از پربازدید‌کننده‌ترین نمایشگاه صنایع‌دستی جهان در قلب اروپا تبدیل شده است.

امسال جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان مهمان ویژه این نمایشگاه در فضایی بیش از ۱۰۰۰ مترمربع با مشارکت شرکت‌های مختلفی، چون شرکت آیتو، اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان، شرکت سهامی فرش ایران و با محوریت کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی به حضور و مشارکت هنرمندان صنایع‌دستی در این نمایشگاه اقدام کرده است.

اداره‌کل صادرات صنایع‌دستی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نیز با همکاری کانون کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی به مشارکت هنرمندان و شرکت‌های مرتبط با حوزه صنایع‌دستی در فضایی بالغ بر ۲۹۱ مترمربع اقدام کرده است.
همچنین در نمایشگاه میلان هنرمندان استان‌های تهران، اصفهان، مرکزی، همدان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، البرز و هرمزگان در رشته‌های، چون زیور آلات سنتی، سفال و سرامیک، پته‌دوزی، سوزن‌دوزی، نقاشی پشت‌شیشه، چاپ باتیک، سراجی سنتی و… مشارکت دارند.

جمهوری اسلامی ایران تا کنون به صورت پراکنده در این نمایشگاه مشارکت داشته که در سال‌های ۹۴ و ۹۵ با حضور مستمر و فعال خود و مشارکت بیش از ۳۰ هنرمند صنایع‌دستی در این نمایشگاه و جذب مخاطبان بسیار عنوان مهمان ویژه را در سال ۹۶ به خود اختصاص داده است.

در این نمایشگاه حضور سامانه توانمند‌سازی و توسعه بازار صنایع‌دستی زبردستان محصول شرکت دانش‌بنیان راهکار سرزمین هوشمند در فضایی بالغ بر ۱۰۰ مترمربع فروش الکترونیکی صنایع‌دستی و صادرات خرده‌فروشی صنایع‌دستی به کشور ایتالیا انجام خواهد شد.

عمده کالا‌های صادراتی صنایع‌دستی ایرانی به کشور ایتالیا شامل گلیم و زیلو و شیشه‌های سنتی است.

این نمایشگاه از ۱۱ تا ۱۹ آذر در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر میلان برگزار می‌شود و هنرمندانی از ایران در این نمایشگاه هنر‌های سنتی زیبای ایران را به نمایش می‌گذارند.

اگه توی دانلود آهنگ مشکل دارید یا درخواست آهنگ دارید همچنین دیدن مطالب جدید به کانال و گروه تلگرامی ما بپیوندید برای عضویت در کانال و گروه هنر بلوچ اینجا balouchart_ir@ کلیک کنید
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دیدگاه شما را در باره این مطلب دوست داریم بشنویم لطفا نظر بدیدx
پخش آنلاین جزء اول قرآن کریم با صوت شیخ سدیس