کانال هنر بلوچ

دانلود قرآن به صورت جز به جز و سوره ای

خانه » هنرمندان » اخبار هنرمندان » ثبت‌نام ۴۰۰ عکاس از ۲۷ استان کشور در جشنواره ملی عکس‌نگاران

ثبت‌نام ۴۰۰ عکاس از ۲۷ استان کشور در جشنواره ملی عکس‌نگاران

ثبت‌نام ۴۰۰ عکاس از ۲۷ استان کشور در جشنواره ملی عکس‌نگاران

ثبت‌نام ۴۰۰ عکاس از ۲۷ استان کشور در جشنواره ملی عکس‌نگاران

به گزارش سایت هنرمندان بلوچستان به نقل ازخبرنگار ایلنا , مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰۰ عکاس از ۲۷ استان کشور رزومه خود را به دبیرخانه جشنواره ملی عکس نگاران ارسال و ثبت نام کردند.

این جشنواره به شیوه جشنواره – اردویی برای اولین بار در استان برگزار می‌شود، گفت: هدف از برگزاری اولین جشنواره ملی عکس نگاران متوجه کردن همه نگاه‌ها به سیستان و بلوچستان بود.

حسین مسگرانی ادامه داد: از بین ۴۰۰ شرکت کننده ۳۰ نفر از ۲۷ استان کشور  براساس رزومه کاری‌شان برای حضور در این اردو انتخاب شدند. همچنین ۲۵ عکاس استانی و ۳۰ عکاس که به هزینه خود در این اردوها شرکت دارند تیم عکاسان را همراهی می‌کنند.

وی از ویژگی‌های این جشنواره را داوری زنده و همزمان با پایان اردوها عنوان کرد و افزود: عکاسان این جشنواره در دو بخش چشم انداز شهری و طبیعت استان با هدف نگاه امید بخش به زندگی به عکاسی می‌پردازند.

مسگرانی بیان کرد: امروز(شنبه) اولین روز حضور عکاسان در استان است که برای عکاسی به زابل سفر می‌کنند.

این مقام مسئول به برگزاری ورک شاپ توسط اساتید برتر کشوری در حوزه عکاسی اشاره کرد و افزود: این ورکشاپ در مجتمع فرهنگی هنری زاهدان برگزار می شود و حضور عکاسان در این دوره از ورکشاپ ها می‌تواند در ارتقا عکاسی استان کمک فراوانی کند.

۲۰ آبان تیم عکاسان جشنواره ملی عکس نگاران در زابل و ۲۳آبان در چابهار حضور پیدا می کنند.

اگه توی دانلود آهنگ مشکل دارید یا درخواست آهنگ دارید همچنین دیدن مطالب جدید به کانال و گروه تلگرامی ما بپیوندید برای عضویت در کانال و گروه هنر بلوچ اینجا balouchart_ir@ کلیک کنید
Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دیدگاه شما را در باره این مطلب دوست داریم بشنویم لطفا نظر بدیدx
پخش آنلاین جزء اول قرآن کریم با صوت شیخ سدیس