کانال هنر بلوچ

دانلود قرآن به صورت جز به جز و سوره ای

خانه » اخبار فرهنگی هنری » مناطق محروم به سالن سینما نیاز دارند

مناطق محروم به سالن سینما نیاز دارند

مناطق محروم به سالن سینما نیاز دارند

مناطق محروم به سالن سینما نیاز دارند

به گزارش سایت هنرمندان بلوچستان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری , مدیر عامل موسسه بهمن‌ سبز حوزه هنری گفت: مناطق محروم برای دیدن سینمای دفاع مقدس به سالن سینما نیاز دارند.

محمود کاظمی مدیر عامل موسسه بهمن سبز حوزه هنری با بیان اینکه دفاع مقدس سراسر رشادت‌های جوانان سرزمین ایران بود، اظهار داشت: چقدر به رشادت‌ها و جانبازی‌های جوانان سرزمین‌مان در طول دفاع مقدس پرداخته شده است؟ این موضوع مورد تاکید مکرر رهبر انقلاب بوده است.

وی گفت: سرداران، بسیجیان و بزرگانی بخاطر جمهوری اسلامی ایران، مکتب و ولایت فقیه به دفاع از این مرز و بوم پرداختند. ما امروز باید به این پرسش پاسخ دهیم که چقدر توانسته‌ایم به این موضوعات بپردازیم؟

مدیر عامل موسسه بهمن سبز حوزه هنری خاطر نشان کرد: دهه 60 و 70 آثار سینمایی زیادی درباره دفاع مقدس داشتیم و مورد استقبال قرار می‌گرفت اما به یک باره مطرح کردند که ذائقه مردم عوض شده!، چرا؟ مگر همین مردم و همین سینماها نبودند که آثار دفاع مقدس را نمایش می‌دادند؟ چطور یک باره همه چیز تغییر کرد؟ برخی ذائقه مردم نسبت به سینمای دفاع مقدس را تغییر داده‌اند.

کاظمی با اشاره به سیاست حوزه هنری در حمایت از آثار سینمای دفاع مقدس تصریح کرد: ما در موسسه بهمن سبز وظیفه خود می‌دانیم از تمام فیلم‌های ارزشی حوزه دفاع مقدس در بخش اکران حمایت کنیم. سینماهای حوزه هنری همیشه از آثار دفاع مقدس حمایت کرده و نمونه آن در سال جاری فیلم ویلایی‌ها بود.

وی توجه به کیفیت آثار سینمای دفاع مقدس را یکی از مولفه‌های فروش در سالن‌های سینمای دانست و بیان کرد: آثار سینمای دفاع مقدس باید با کیفیت بالا و روایت جذاب مخاطب را به سالن بکشاند. اینکه هدف ما از تولید فیلم چه چیزی است، بسیار مهم است. هدف از نوشتن، تولید و گروه نمایش باید همگی تولید یک فیلم خوب و آرمانی باشد.

مدیر عامل موسسه بهمن سبز حوزه هنری اظهار داشت: فرزندان ما دوران دفاع مقدس را لمس نکرده‌اند و برای درک این دوران هیچ چیزی جای تصویر و سینما را نمی‌گیرد، پس نوع هدف در پرداختن برای ما مهم است.

کاظمی با تاکید بر افزایش ظرفیت سینمای سراسر کشور گفت: پناسیل‌های زیادی در سراسر کشور وجود دارد. ما باید به سینماسازی بپردازیم. متاسفانه هنوز در برخی از مراکز استان‌ها سالن سینما وجود ندارد. باید به دنبال ایجاد سالن سینما به معنای واقعی باشیم.

وی افزود: حوزه هنری طی سال گذشته 14 سالن سینما را بازسازی و وارد چرخه نمایش کرده است. هفته آینده سینماهای اصفهان و بروجرد نیز مورد بهره برداری و بازسازی قرار خواهند گرفت. امروز شهرهای محروم ما نیازمند سالن سینما هستند، بچه‌های نوجوان نیازمند خوراک فرهنگی از جنس دفاع مقدس و قرآن هستند. متاسفانه زیرساخت‌های سینمایی ما ضعیف است و تمام امکانات را در تهران متمرکز کرده‌ایم که سیاست درستی نیست، در صورتی که مراکز استانی ما مانند یاسوج و سیستان و بلوچستان هنوز سالن سینما ندارند.

مدیر عامل موسسه بهمن سبز حوزه هنری ادامه داد: اگر فیلم خوبی در حوزه دفاع مقدس ساخته نمی‌شود به دلیل ضعف در فیلمنامه است. ما به مرکزی پیرامون متون دفاع مقدس نیازمندیم. فکر جمعی و گروهی می‌تواند در این زمینه راه‌گشا باشد. زندگی جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس سراسر روایت‌های جذابی است تا به آثار سینمایی تبدیل شود.

اگه توی دانلود آهنگ مشکل دارید یا درخواست آهنگ دارید همچنین دیدن مطالب جدید به کانال و گروه تلگرامی ما بپیوندید برای عضویت در کانال و گروه هنر بلوچ اینجا balouchart_ir@ کلیک کنید
Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دیدگاه شما را در باره این مطلب دوست داریم بشنویم لطفا نظر بدیدx
پخش آنلاین جزء اول قرآن کریم با صوت شیخ سدیس