کانال هنر بلوچ

دانلود قرآن به صورت جز به جز و سوره ای

خانه » اخبار فرهنگی هنری » ۴ هزار هنرمند تحت پوشش تعهدات بیمه ای تامین اجتماعی قرار گرفته اند

۴ هزار هنرمند تحت پوشش تعهدات بیمه ای تامین اجتماعی قرار گرفته اند

۴ هزار هنرمند تحت پوشش تعهدات بیمه ای تامین اجتماعی قرار گرفته اند

چهار هزار هنرمند تحت پوشش تعهدات بیمه ای تامین اجتماعی قرار گرفته اند

به گزارش سایت هنرمندان بلوچستان ،به نقل از خبرگزاری شبستان : معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سال گذشته ۴ هزار هنرمند تحت پوشش تعهدات بیمه ای تامین اجتماعی قرار گرفته اند.

به گزارش سایت هنرمندان بلوچستان ،به نقل از گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز(10 مرداد) در آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی هنرهای گرافیکی رضوی بیان داشت: هنرمندان با انگیزه آثار فاخری به جشنواره ملی هنرهای گرافیکی رضوی ارائه کردند که این برای دستندرکاران جشنواره قابل تحسین است.

 

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان یکی از قطب های مهم هنری در کشور است، افزود: یک نوع نگاه نو و جدید در هنر استان دیده می شود؛ این نوع نگاه جدید و متفاوت مورد پسند جوانان بوده است.

 

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه موسیقی سیستان و بلوچستان متفاوت تر از موسیقی های نواحی دیگر نقاط کشورمان است، خاطرنشان نمود: در جنوب شرق کشورمان سرمایه های خوبی به لحاظ هنری داریم.

 

مرادخانی از اعطای درجه هنری به هنرمندان استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: استاد شیرمحمد اسپندار را در استان داریم که به عنوان یکی از سرمایه های بزرگ هنری کشورمان یاد می شود.

 

وی با بیان این مطلب که موسیقی نواحی مرز نمی شناسد، افزود: در زمان گذشته موسیقی نواحی دیپلماسی مردم با مردم بوده است و روابط را به هم نزدیک می کرد.

 

مرادخانی گفت: در آینده ای نزدیک گروه های موسیقی نواحی به کشورهای مختلف دنیا اعزام می شود.     

 

وی افزود: سال گذشته 4 هزار هنرمند به بیمه شدگان اضافه شده اند و به دنبال آن هستیم که فرآینده بیمه هنرمندان را در سال جاری با قوت ادامه دهیم.

اگه توی دانلود آهنگ مشکل دارید یا درخواست آهنگ دارید همچنین دیدن مطالب جدید به کانال و گروه تلگرامی ما بپیوندید برای عضویت در کانال و گروه هنر بلوچ اینجا balouchart_ir@ کلیک کنید
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دیدگاه شما را در باره این مطلب دوست داریم بشنویم لطفا نظر بدیدx
پخش آنلاین جزء اول قرآن کریم با صوت شیخ سدیس