کانال هنر بلوچ

دانلود قرآن به صورت جز به جز و سوره ای

خانه » اخبار فرهنگی هنری » کتاب سال سیستان و بلوچستان فراخوان داد

کتاب سال سیستان و بلوچستان فراخوان داد

کتاب سال سیستان و بلوچستان فراخوان داد

کتاب سال سیستان و بلوچستان فراخوان داد

به گزارش سایت هنرمندان بلوچستان به نقل از خبرگزاری شبستان چهارمین دوره انتخاب کتاب سال سیستان و بلوچستان با اهداف تشویق و ایجاد انگیزه در مولفان، مترجمان و ناشران استان، تجلیل از خادمان و پدید آورندگان کتاب و ارتقای جایگاه و هویت فرهنگی ناشران و اهل قلم فراخوان داد.

شعر، داستان، ادبیات فارسی، تاریخ، جغرافیا، فرهنگ بومی، دینی و مذهبی، علوم اجتماعی و روانشناسی، هنر، معماری، حقوق، اقتصاد و مدیریت دولتی و کودک و نوجوان، بخش های انتخاب کتاب برگزیده هستند.

محتوای کتاب دارای ارزش فرهنگی و منطبق با معیار های تحقیقی و مأخوذ از منابع معتبر و مستند، چاپ اثر برای نخستین بار در فاصله زمانی95/1/1 لغایت 96/10/15، پدید آورنده اثر اعم از ناشر، مولف و مترجم بومی، شرکت  نویسندگان غیر بومی در صورت داشتن اثر از نظر موضوع و مضمون درباره سیستان و بلوچستان، عدم شرکت اثر در کتاب های کمک آموزشی و افست، عدم عودت آثار ارسالی، الزام ارسال 2 نسخه از هر عنوان اثر به دبیرخانه چهارمین جایزه کتاب سال استان، شرایط و مقررات فراخوان انتخاب کتاب سال استان است.

کتبی که با موضوعات اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، وحدت اسلامی و انسجام ملی، نماز و نیایش، سبک زندگی اسلامی ایرانی، ایثار و شهادت، دفاع مقدس، امر به معروف و نهی از منکر به چاپ رسیده باشند، در بخش ویژه داوری می شوند.

لوح تقدیر، تندیس و اهدای جایزه نقدی ویژه برای کتاب برگزیده و لوح تقدیر و اهدای جایزه نقدی برای کتاب شایسته تقدیر در نظر گرفته شده است.

 مهلت ارسال آثار تا 15دی و معرفی انتخاب کتاب سال در نمایشگاه کتاب خواهد بود.

داوری آثار توسط استادان برجسته حوزه و دانشگاه انجام می شود.

اگه توی دانلود آهنگ مشکل دارید یا درخواست آهنگ دارید همچنین دیدن مطالب جدید به کانال و گروه تلگرامی ما بپیوندید برای عضویت در کانال و گروه هنر بلوچ اینجا balouchart_ir@ کلیک کنید
Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دیدگاه شما را در باره این مطلب دوست داریم بشنویم لطفا نظر بدیدx
پخش آنلاین جزء اول قرآن کریم با صوت شیخ سدیس