کانال هنر بلوچ

دانلود قرآن به صورت جز به جز و سوره ای

خانه » اخبار فرهنگی هنری » مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان مردم را به شرکت در طرح کتابگردی دعوت کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان مردم را به شرکت در طرح کتابگردی دعوت کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان مردم را به شرکت در طرح کتابگردی دعوت کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان مردم را به شرکت در طرح کتابگردی دعوت کرد

زاهدان- به گزارش سایت هنرمندان بلوچستان به نقل از ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان به مناسبت دوم آذر (روز کتابگردی)مردم استان را به مشارکت در طرح کتاب و کتابگردی دعوت کرد.

حسین مسگرانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از اهالی فرهنگ، هنر، رسانه، سیاست و اقتصاد و عموم مردم سیستان و بلوچستان دعوت کرد تا امروز به مناسبت روز کتابگردی در کتابفروشی های زاهدان حضور پیدا کنند.
وی افزود: طرح کتاب و کتابگردی که به فاصله کوتاهی از هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می شود فرصت مناسبی است تا با حضور در کتابفروشی ها و خرید کتاب قدردان زحمات و تلاش های همه ارکان تولید و انتشار کتاب باشیم.
وی ادامه داد: این طرح آغاز همبستگی و هم افزایی همگانی و اهمیت دادن به رشد و بالندگی و دانش و آگاهی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از همه مدیران دولتی و غیردولتی استان نیز خواست تا به همراه کارمندان خود در طرح کتاب و کتابگردی شرکت کنند.
مسگرانی افزود: پروژه ساخت کتاب شهر با تخصیص سه میلیارد ریال تسهیلات در زاهدان و 400 میلیون ریال در چابهار از سوی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصویب شده است.
وی اظهار داشت: با موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به غیر از زاهدان سه نمایشگاه کتاب با توزیع بن تا پایان امسال در شهرستان های زابل، ایرانشهر و چابهار برگزار می شود.
وی توجه به کتاب و کتابخوانی را از اولویت های توسعه فرهنگ عمومی دانست و گفت: هم اینک حدود 43 ناشر در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند که نسبت به گذشته تعداد آنان افزایش قابل توجه ای یافته است.

اگه توی دانلود آهنگ مشکل دارید یا درخواست آهنگ دارید همچنین دیدن مطالب جدید به کانال و گروه تلگرامی ما بپیوندید برای عضویت در کانال و گروه هنر بلوچ اینجا balouchart_ir@ کلیک کنید
Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دیدگاه شما را در باره این مطلب دوست داریم بشنویم لطفا نظر بدیدx
پخش آنلاین جزء اول قرآن کریم با صوت شیخ سدیس