کانال هنر بلوچ

دانلود قرآن به صورت جز به جز و سوره ای

خانه » اخبار فرهنگی هنری » طرح عمومی تئاتر برای مردم در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

طرح عمومی تئاتر برای مردم در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

طرح عمومی تئاتر برای مردم در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

طرح عمومی تئاتر برای مردم در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

طرح عمومی تئاتر برای مردم با حضور اهالی هنر و سایر اقشار مردم در سالن نمایش‌های مجموعه فرهنگسرای جوان زاهدان افتتاح شد.
به گزارش سایت هنرمندان بلوچستان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ حسین مسگرانی در حاشیه آئین افتتاح این طرح گفت: در مرحله نخست اجرای عمومی تئاتر، نمایش “دن کامیلو” به اجرا در آمده و در گام‌های بعدی اجراها تغییر می‌کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: برنامه داریم همه تئاترهای منتخب جشنواره تئاتر فجر سال گذشته استان را در قالب این طرح در معرض دید عموم مردم قرار دهیم و با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده اجرای این تا اردیبهشت‌ماه سال آینده ادامه دارد.
وی بیان کرد: تئاتر به عنوان پرنفوذترین نوع هنر در بیننده، یکی از روش‌های متداول و مطلوب برای بیان احساسات، اندیشه‌ها و ارزش‌ها است.
مسگرانی توجه به تئاتر را از اولویت‌های اداره‌کل ارشاد سیستان و بلوچستان برشمرد و گفت: پیشینه تئاتر در سیستان و بلوچستان بسیار مطلوب است به طوری که در حوزه تئاتر آیینی اساتید برجسته و تاثیرگذار استان در سطح ملی و بین‌المللی شاخص هستند.
مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان گفت: این مجموعه در قالب برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت توجه جدی به حوزه تئاتر را در دستور کار قرار داده که در این زمینه مهمترین مساله آموزش است.
اگه توی دانلود آهنگ مشکل دارید یا درخواست آهنگ دارید همچنین دیدن مطالب جدید به کانال و گروه تلگرامی ما بپیوندید برای عضویت در کانال و گروه هنر بلوچ اینجا balouchart_ir@ کلیک کنید
Subscribe
Notify of
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین لایک
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
دیدگاه شما را در باره این مطلب دوست داریم بشنویم لطفا نظر بدیدx
پخش آنلاین جزء اول قرآن کریم با صوت شیخ سدیس