کانال هنر بلوچ

دانلود قرآن به صورت جز به جز و سوره ای

خانه » آثار هنری » دومین جشنواره پوشاک سنتی اقوام سیستان و بلوچستان و چهل و سومین جشنواره مد و لباس کشوری در زاهدان

دومین جشنواره پوشاک سنتی اقوام سیستان و بلوچستان و چهل و سومین جشنواره مد و لباس کشوری در زاهدان

دومین جشنواره پوشاک سنتی اقوام سیستان و بلوچستان و چهل و سومین جشنواره مد و لباس کشوری در زاهدان

دومین جشنواره پوشاک سنتی اقوام سیستان و بلوچستان و چهل و سومین جشنواره مد و لباس کشوری در زاهدان برگزار می‌شود.

به گزارش سایت هنرمندان بلوچستان به نقل از خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت:دومین جشنواره پوشاک سنتی اقوام سیستان و بلوچستان و چهل و سومین جشنواره مد و لباس کشوری 15 اسفندماه در زاهدان برگزار می‌شود.

مسگرانی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، ایجاد ساختار مناسب برای ساماندهی طراحی و تولید پوشاک استان و زمینه‌سازی جهت کشف استعدادها و خلاقیت‌های نو مرتبط با پوشاک اسلامی ایران است.

وی با اشاره به هدف ایجاد اشتغال پایدار برای طرحان مد و لباس در استان، افزود: زمینه‌سازی برای آگاهی‌بخشی مردم استان با مقوله مد و لباس ایرانی اسلامی و ترویج طرح‌های مناسب با سلیقه‌ها و درخور شان مردم استان سیستان و بلوچستان از دیگر اهداف این جشنواره است.

مسگرانی با اشاره به اینکه این جشنواره در 3 بخش پوشاک اقوام استان، مانتو اجماع و مانتوی مجلسی برگزار می‌شود، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره 30 بهمن‌ماه بود که در پی آن بیش از 100 اثر از شهرستان‌های ایرانشهر، چابهار، خاش، زابل و زاهدان به دبیرخانه جشنواره رسید.

مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان بیان کرد: این جشنواره با همکاری دبیرخانه کارگروه مد و لباس اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد ملی مد و لباس ایران اسلامی و موسسه فرهنگی و هنری “زیور شرق زاهدان” در محل نگارخانه فردوسی زاهدان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بخش نمایشگاهی این جشنواره در شهرستان‌های خاش و ایرانشهر برگزار می‌شود.

 

اگه توی دانلود آهنگ مشکل دارید یا درخواست آهنگ دارید همچنین دیدن مطالب جدید به کانال و گروه تلگرامی ما بپیوندید برای عضویت در کانال و گروه هنر بلوچ اینجا balouchart_ir@ کلیک کنید
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دیدگاه شما را در باره این مطلب دوست داریم بشنویم لطفا نظر بدیدx
پخش آنلاین جزء اول قرآن کریم با صوت شیخ سدیس