کانال هنر بلوچ

دانلود قرآن به صورت جز به جز و سوره ای

خانه » اخبار فرهنگی هنری » افزایش 10برابری فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه سیستان و بلوچستان

افزایش 10برابری فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه سیستان و بلوچستان

افزایش 10برابری فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه سیستان و بلوچستان

افزایش 10برابری فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه سیستان و بلوچستان

‌رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: 10 برابر شدن فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه سیستان و بلوچستان در دولت یازدهم گام ارزنده‌ای در افزایش مشارکت جوانان و آماده شدن آنان برای حضور در فعالیت‌های مختلف اجتماعی است.

‌به گزارش سایت هنرمندان بلوچستان به نقل از ایسنا، علیرضا بندانی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: اساس و زیربنای برنامه‌های فرهنگی دانشگاه باید از خود دانشگاه و دانشجویان سرچشمه بگیرد و در صورت تحقق این موضوع، چشم‌انداز کار روشن است.

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: باید توجه داشته باشیم که دانشگاه مرجع است؛ یعنی باید در لایه‌های مختلف اجتماعی اثرگذار باشد و اگر دانشگاه به‌ درستی وارد این مقوله شود، می‌تواند بخش قابل‌توجهی از دغدغه‌های فرهنگی خود و جامعه را برطرف کند.

وی اظهار کرد: در کنار آن فعالیت‌های دانشجویی در قالب کانون‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری و تشکل‌های دانشجویی نیز محملی مناسب برای پیدایش و ظهور استعدادهای دانشجویان است.

بندانی در ادامه خاطرنشان کرد: افزون بر 600 فعالیت فرهنگی اجتماعی در سال تحصیلی 95- 96 در این دانشگاه انجام شده است.

او گفت: هم اینک 47 انجمن علمی، 16 کانون فرهنگی اجتماعی و سه تشکل سیاسی در دانشگاه سیستان و بلوچستان مشغول به فعالیت هستند که حدود 70 درصد فعالیت دانشگاهها برعهده این نهادهاست.

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این دانشگاه ۲۱ فعالیت شاخص مذهبی، ۵۶ فعالیت در حوزه علمی و فناوری، ۲۰۲ فعالیت سیاسی، ۲۹ فعالیت فرهنگی و هنری و ۱۴ فعالیت عمده در زمینه انقلاب و دفاع مقدس انجام داده است که به طور کلی و میانگین در هر ماه ۲ تا ۳ فعالیت در دانشگاه در سال ۹۵ انجام شده است.

وی برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، نقد و مناظره را از دیگر اقدامات انجام شده از سوی اساتید در جهت روشنگری و ایجاد فضای علمی برای بهره گیری دانشجویان عنوان کرد.

اگه توی دانلود آهنگ مشکل دارید یا درخواست آهنگ دارید همچنین دیدن مطالب جدید به کانال و گروه تلگرامی ما بپیوندید برای عضویت در کانال و گروه هنر بلوچ اینجا balouchart_ir@ کلیک کنید
Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دیدگاه شما را در باره این مطلب دوست داریم بشنویم لطفا نظر بدیدx
پخش آنلاین جزء اول قرآن کریم با صوت شیخ سدیس