کانال هنر بلوچ

دانلود قرآن به صورت جز به جز و سوره ای

خانه » اخبار فرهنگی هنری » آماده شدن «رستاک» برای چند کنسرت خارجی

آماده شدن «رستاک» برای چند کنسرت خارجی

آماده شدن «رستاک» برای چند کنسرت خارجی

  آماده شدن «رستاک» برای چند کنسرت خارجی

به گزارش سایت هنرمندان بلوچستان به نقل از خبرگزاری مهر گروه موسیقی «رستاک» این روزها ضمن تولید و ضبط چند قطعه موسیقایی جدید مشغول آماده‌سازی و برنامه ریزی برای برگزاری چند کنسرت خارجی است.
گروه موسیقی «رستاک» این روزها ضمن تولید و ضبط چند قطعه موسیقایی جدید مشغول آماده‌سازی و برنامه ریزی برای برگزاری چند کنسرت خارجی است.

امید مصطفوی نوازنده سازهای کوبه ای و مدیر روابط عمومی گروه موسیقی «رستاک» در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی برای فعالیت های پیش روی این گروه موسیقایی بیان کرد: طی هفته های اخیر با توجه به ایام عزادارای ماه های محرم و صفر برنامه زنده ای نداشتیم اما مشغول آماده سازی و تولید چند قطعه موسیقایی هستیم که به زودی اطلاعات بیشتری از این آثار در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: علاوه بر تولید تک آهنگ هایی که به آن اشاره کردم مدتی برای برنامه ریزی و آماده سازی گروه، جهت شرکت در چند کنسرت خارجی مشغول رایزنی و مذاکرات لازم هستیم که به زودی محل برگزاری و تاریخ برگزاری کنسرت ها مشخص خواهد شد. علاوه بر این در صدد برپایی چند اجرای زنده در تهران و شهرستان ها نیز هستیم که به محض قطعی شدن جزئیات آن منتشر می شود.

مصطفوی درباره فعالیت های دیگر گروه «رستاک» توضیح داد: از دی ماه گذشته که آلبوم «میان خورشیدهای همیشه» منتشر شد کنسرت هایی براساس ملودی‌های منتخب گذشته و کارهای جدید برگرفته از آلبوم در تهران و شهرستان ها برگزار شد که خوشبختانه با استقبال خوب طرفداران همراه بود. این در حالی است که شهریور ماه سال جاری نیز قطعه «اله منی بارگ» به عنوان تازه ترین اثر گروه موسیقی «رستاک» بر اساس یکی از ملودی های معروف منطقه بلوچستان به خوانندگی محمدرضا هدایتی بازیگر و خواننده اهل سیستان و بلوچستان در دسترس علاقه مندان قرار گرفت. این قطعه بارها توسط خوانندگان و گروه‌های بومی منطقه خوانده شده و گروه «رستاک» با مبنا قرار دادن یکی از این روایت ها و سبک و سیاق خود، اثر را بازخوانی و در آخرین آلبوم خود «میان خورشیدهای همیشه» منتشر کرد. در این قطعه فرزاد و بهزاد مرادی به عنوان خوانندگان ثابت گروه «رستاک» هدایتی را در آواز و هم خوانی قطعه همراهی کردند. ضمن اینکه هنرمندان دیگری از بلوچستان از جمله محمدعلی دلنواز با نوازندگی ساز بنجو و داود بامری نیز با دهلک گروه را در این اجرای این قطعه همراهی کردند.

سیامک سپهری، فرزاد مرادی، بهزاد مرادی، یاور احمدی فر، محمد مظهری، فرزاد خورشید سوار، امید مصطفوی، اکبر اسماعلی پور، نگار اعزازی، سپهر سعادتی، صبا جمالی، حامد بلند همت، دنیا دوستی اعضای گروه «رستاک» را تشکیل می دهند. «رنگواره های کهن»، «همه اقوام من»، «سورنای نوروز» و «میان خورشیدهای همیشه» از جمله آثاری هستند که تاکنون توسط گروه «رستاک» در بازار موسیقی منتشر شده است.

اگه توی دانلود آهنگ مشکل دارید یا درخواست آهنگ دارید همچنین دیدن مطالب جدید به کانال و گروه تلگرامی ما بپیوندید برای عضویت در کانال و گروه هنر بلوچ اینجا balouchart_ir@ کلیک کنید
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دیدگاه شما را در باره این مطلب دوست داریم بشنویم لطفا نظر بدیدx
پخش آنلاین جزء اول قرآن کریم با صوت شیخ سدیس