کانال هنر بلوچ

دانلود قرآن به صورت جز به جز و سوره ای

خانه » آثار هنری » کسب رتبه دوم اجلاس جهانی شاعران آزاد توسط شاعر جوان ایرانشهری

کسب رتبه دوم اجلاس جهانی شاعران آزاد توسط شاعر جوان ایرانشهری

کسب رتبه دوم اجلاس جهانی شاعران آزاد توسط شاعر جوان ایرانشهری

کسب رتبه دوم اجلاس جهانی شاعران آزاد توسط شاعر جوان ایرانشهری

سومین نشست اجلاس جهانی شاعران همسُرایی و دومین نشست جمعیت شاعران آزاد کشور روز گذشته در تهران برگزارشد.

به گزارش سایت هنرمندان بلوچستان ، مقصود دهمیری شاعر جوان سیستان و بلوچستان مقام دوم اجلاس جهانی شعرفارسی به همراه مدرک کارشناسی از موسسه بین المللی فارابی و اتحادیه اروپا و لیسانس افتخار لوح زرین این اجلاس را از آن خود کرد.

مقصود دهمیری در همین خصوص به خبرنگار عصرهامون گفت: در این دوره شاعرانی از کشورهای ترکیه، افغانستان و تاجیکستان حضور یافته و بیش از دو هزار و 500 عصر ارائه شده بود.

وی افزود: 737 اثر نیز پس از برررسی نهایی وارد بخش فینال این رقابت ها شده اند و بنده در بخش چهارپاره توانستم مقام دوم را کسب کنم.

این شاعر جوان ادامه داد: افتخار می کنم که به عنوان یک فرد از استان سیستان و بلوچستان درجمع شاعران و اساتید بزرگ ادبیات ایران و جهان قرارگرفتم.

مقصود دهمیری گفت: تشکر ویژه ای دارم از نماینده مردم ایرانشهر در مجلس، فرماندار ایرانشهر امام جمعه محترم و ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایرانشهر که زمینه حضور بنده در این مسابقات را فراهم کردند.

 

اگه توی دانلود آهنگ مشکل دارید یا درخواست آهنگ دارید همچنین دیدن مطالب جدید به کانال و گروه تلگرامی ما بپیوندید برای عضویت در کانال و گروه هنر بلوچ اینجا balouchart_ir@ کلیک کنید
Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دیدگاه شما را در باره این مطلب دوست داریم بشنویم لطفا نظر بدیدx
پخش آنلاین جزء اول قرآن کریم با صوت شیخ سدیس