کانال هنر بلوچ

دانلود قرآن به صورت جز به جز و سوره ای

خانه » آثار هنری » صنایع دستی » معرفی ظرفیت‌های ایرانشهر در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

معرفی ظرفیت‌های ایرانشهر در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

معرفی ظرفیت‌های ایرانشهر در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

معرفی ظرفیت‌های ایرانشهر در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

به گزارش سایت هنرمندان بلوچستان و به نقل از خبرگزاری فارس عبدالحمید خدایاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: شهرستان ایرانشهر با بهره گیری از تمام ظرفیت های این شهرستان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران حضور یافت.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایرانشهر افزود: این شهرستان با نمایش آثار و ظرفیت های مختلف از جمله غرفه کودک و گردشگری، صنایع دستی از جمله سوزن دوزی، سکه دوزی، حصیر، و موسیقی و غذاهای محلی معرفی می شود.

این مسئول ادامه داد: در این رویداد بین‌المللی که فرصت خوبی برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان می باشد، شهرستان ایرانشهر با حضور پررنگ و معرفی همه پتانسیل‌ها چهره‌ای شایسته به نمایش خواهد گذاشت.

وی گفت: کاروان شهرستان ایرانشهر متشکل از 23 نفر با حمایت همه جانبه از سوی نماینده شهرستان ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی و نیز فرماندار این شهرستان و دانشگاه ولایت وارد شهرستان تهران شده و در این نمایشگاه حضور یافته است.

خدایاری خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت مسئولان از برنامه های فرهنگی و هنری در سطرح شهرستان و استان، افق روشنی ایجاد شود و شاهد رشد شاخص‌های فرهنگی و هنری در آینده باشیم.

اگه توی دانلود آهنگ مشکل دارید یا درخواست آهنگ دارید همچنین دیدن مطالب جدید به کانال و گروه تلگرامی ما بپیوندید برای عضویت در کانال و گروه هنر بلوچ اینجا balouchart_ir@ کلیک کنید
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دیدگاه شما را در باره این مطلب دوست داریم بشنویم لطفا نظر بدیدx
پخش آنلاین جزء اول قرآن کریم با صوت شیخ سدیس