کانال هنر بلوچ

دانلود قرآن به صورت جز به جز و سوره ای

خانه » اخبار فرهنگی هنری » مشکلات معیشتی هنرمندان شناسایی می‌شود/ ارایه بسته‌های حمایتی

مشکلات معیشتی هنرمندان شناسایی می‌شود/ ارایه بسته‌های حمایتی

مشکلات معیشتی هنرمندان شناسایی می‌شود/ ارایه بسته‌های حمایتی

مشکلات معیشتی هنرمندان شناسایی می‌شود/ ارایه بسته‌های حمایتی

به گزارش سایت هنرمندان بلوچستان به نقل از خبرنگار مهر ، تعدادی از هنرمندان فعال و پیشکسوت موسیقی نواحی استان سیستان و بلوچستان در سفر اخیر مدیران صندوق اعتباری هنری تحت پوشش بسته های حمایتی و بیمه ای قرار گرفتند.

جمعی از هنرمندان فعال و پیشکسوت موسیقی نواحی استان سیستان و بلوچستان در سفر اخیر سید حسین سیدزاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و افسانه حق‌شعار مشاور این مجموعه ضمن بیان برخی از مشکلات معیشتی و کاری خود، تحت پوشش بسته های حمایتی و بیمه ای از جمله بیمه تکمیلی و کمک هزینه ها قرار گرفتند.

در این سلسه دیدارها که از روز هفدهم مهرماه سال جاری از روستای کُنارک منطقه آزاد چابهار آغاز شد هیات اعزامی صندوق اعتباری هنر ضمن دیدار با تعدادی از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران این منطقه از نزدیک در جریان مشکلات چند ساله اخیر هنرمندان فعال منطقه قرار گرفته و با برخی از آنها از جمله شیرمحمد اسپندار، خداداد شکل زهی، خانواده زنگشاهی ها، گروه «پیر پَتر» خلیفه محمد، عبدالواحد برهانی، استاد بلوچ نسب، خانواده بامری ها، سکینه آزادی، زبیده آزادی، خانواده استاد ایران منش دیدار کردند. این در حالی است که حضور در روستای رمین و بازدید کتابخانه عبدالحکیم بهار، حضور در شهرستان های نیک شهر، ایرانشهر، بمپور و دیدار با بیش از ۹۷ نفر از هنرمندان این مناطق جمله فعالیت هایی بود که در این سفر انجام گرفت.

ارایه خدمات مربوط به بیمه های تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی و حداقل کمک های مستمری با تایید ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها برای خوانندگان، سازندگان ساز، شاعران، نمایشنامه نویسان بومی استان سیستان بلوچستان نیز اقداماتی بود که به تناسب وضعیت معیشتی هر یک هنرمندان به آنها اختصاص یافت.

به گفته مدیران صندوق اعتباری هنر، دیدار با هنرمندان سیستان و بلوچستانی هنوز به اتمام نرسیده و طی هفته های آینده فاز دوم حضور در شهرهای این استان از جمله زابل و سراوان آغاز خواهد شد. این در حالی است که پروژه حضور فیزیکی مدیران صندوق اعتباری هنر در استان های دیگر کشور نیز انجام خواهد گرفت.

اگه توی دانلود آهنگ مشکل دارید یا درخواست آهنگ دارید همچنین دیدن مطالب جدید به کانال و گروه تلگرامی ما بپیوندید برای عضویت در کانال و گروه هنر بلوچ اینجا balouchart_ir@ کلیک کنید
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دیدگاه شما را در باره این مطلب دوست داریم بشنویم لطفا نظر بدیدx
پخش آنلاین جزء اول قرآن کریم با صوت شیخ سدیس