کانال هنر بلوچ

دانلود قرآن به صورت جز به جز و سوره ای

خانه » اخبار فرهنگی هنری » برگزیدگان بیستمین جشنواره‌ قصه گویی سیستان و بلوچستان معرفی شدند

برگزیدگان بیستمین جشنواره‌ قصه گویی سیستان و بلوچستان معرفی شدند

برگزیدگان بیستمین جشنواره‌ قصه گویی سیستان و بلوچستان معرفی شدند

برگزیدگان بیستمین جشنواره‌ قصه گویی سیستان و بلوچستان معرفی شدند

به گزارش سایت هنرمندان بلوچستان به نقل از خبرگزاری ایرنا – برگزیدگان بیستمین جشنواره‌ قصه گویی سیستان و بلوچستان در چهار بخش مربیان، شرکت کنندگان آزاد، اعضای نوجوان مراکز فرهنگی – هنری و پدربزرگ ‌ها و مادربزرگ‌ ها امروز/چهارشنبه/ در مراسمی معرفی شدند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: فراخوان جشنواره‌ قصه گویی استانی از نیمه اول مرداد امسال با محورهای آموزشی، تربیتی، رضوی، ادبیات عامه و شاهنامه آغاز شد که بعد از داوری، نفرات برتر در چهار بخش مشخص شدند.
معصومه هادی اظهار داشت: هیات داوران علی نساج شهرکی از شهرستان زهک واقع در شمال سیستان و بلوچستان را در بخش پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها به عنوان نفر نخست معرفی کردند.
وی افزود: همچنین در بخش مربیان سیستانا مهماندوست مربی مرکز زهک، ملیحه طوفانی مربی و مسئول مرکز هامون و وحیده جعفری مربی ادبی مراکز فرهنگی هنری زاهدان به ترتیب برگزیدگان اول تا سوم معرفی شدند.
وی تصریح کرد: در بخش آزاد جشنواره نیز بی‌ با رهسپار کارشناس واحد آموزش و پژوهش کانون سیستان و بلوچستان و در بخش اعضای نوجوان الهه ملاشاهی عضو مرکز فرهنگی – هنری شماره‌ یک زابل به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: برگزیدگان بخش مربیان و آزاد جشنواره در مرحله منطقه ای با قصه گویان استان‌های یزد، کرمان، هرمزگان و خراسان جنوبی به رقابت می پردازند.
هادی، قصه را حکایت حضور آدمیان در زمین دانست و افزود: قصه روایتی است که خدا به وسیله‌ آن رازهای آفرینش را برای ما به زیبایی بیان می کند و ما را به تفکر وا می‌ دارد.
وی کودکان را با ارزش ‌ترین سرمایه‌های کشور دانست و گفت: اگرکودکان از نظر علم، سلامتی، تفکر و خلاقیت قوی باشند کشوری قدرتمند خواهند ساخت.

اگه توی دانلود آهنگ مشکل دارید یا درخواست آهنگ دارید همچنین دیدن مطالب جدید به کانال و گروه تلگرامی ما بپیوندید برای عضویت در کانال و گروه هنر بلوچ اینجا balouchart_ir@ کلیک کنید
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دیدگاه شما را در باره این مطلب دوست داریم بشنویم لطفا نظر بدیدx
پخش آنلاین جزء اول قرآن کریم با صوت شیخ سدیس