کانال هنر بلوچ

دانلود قرآن به صورت جز به جز و سوره ای

خانه » اخبار فرهنگی هنری » اکران 50 فیلم سبز ایران در زاهدان

اکران 50 فیلم سبز ایران در زاهدان

اکران 50 فیلم سبز ایران در زاهدان

اکران 50 فیلم سبز ایران در زاهدان

۵۰ فیلم جشنواره فیلم سبز ایران در زاهدان اکران می شود.

به گزارش سایت هنرمندان بلوچستان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: ۵۰ فیلم ششمین جشنواره فیلم سبز ایران در زاهدان اکران می شود.

نیره پورملائی گفت: جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران با 50 فیلم کوتاه محیط زیستی در استان شروع به کار کرد.

وی افزود: جشنواره بین المللی فیلم سبز در بخش های متنوعی شامل فیلم های داستانی و فیلم های کوتاه، فیلم های مستند، انیمیشن، تجربی و محیط بان در تمامی استانهای کشور برگزار می شود.

پورملائی بیان کرد: جشنواره بین المللی فیلم سبز با حضور مدیران و هنرمندان و اقشار مختلف مردم در محل سالن سینما اشراق زاهدان برگزار گردید.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان اشاره کرد: جشنواره بین المللی فیلم سبز با حضور 50 فیلم به ترتیب در بخشهای فیلم هایی داستانی و کوتاه 10 فیلم، 22 اثر در بخش مستند، و در بخش انیمشن 4 فیلم و در قسمتهای تجربی و محیط بان هر کدام 4 فیلم را به نمایش می گذارد.

پورملائی تصریح کرد: مجموعه فیلم های راه یافته در ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در استان سیستان و بلوچستان علاوه بر نمایش عمومی، بصورت تخصصی و همراه با تحلیل فیلم در انجمن سینمای جوان استان با حضور علاقه مندان، فیلم سازان و هنرمندان استان نیز به نمایش گذاشته می شود.

اگه توی دانلود آهنگ مشکل دارید یا درخواست آهنگ دارید همچنین دیدن مطالب جدید به کانال و گروه تلگرامی ما بپیوندید برای عضویت در کانال و گروه هنر بلوچ اینجا balouchart_ir@ کلیک کنید
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دیدگاه شما را در باره این مطلب دوست داریم بشنویم لطفا نظر بدیدx
پخش آنلاین جزء اول قرآن کریم با صوت شیخ سدیس