کانال هنر بلوچ

دانلود قرآن به صورت جز به جز و سوره ای

خانه » اخبار فرهنگی هنری » کارگاه آموزشی باستان شناسی برای دبیران در موزه منطقه‌ای جنوب شرق برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی باستان شناسی برای دبیران در موزه منطقه‌ای جنوب شرق برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی باستان شناسی برای دبیران در موزه منطقه‌ای جنوب شرق برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی باستان شناسی برای دبیران در موزه منطقه‌ای جنوب شرق برگزار می‌شود

به گزارش سایت هنرمندان بلوچستان به نقل از خبرنگار فارس , معاون میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: کارگاه آموزشی باستان شناسی برای دبیران مقطع دبیرستان در موزه منطقه‌ای جنوب شرق کشور برگزار می‌شود.

مجید کلانوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: کارگاه آموزشی باستان شناسی برای دبیران مقطع دبیرستان در موزه منطقه ای جنوب شرق کشور برگزار می‌شود.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: این کارگاه با توجه به برنامه ریزی برای تغییر در محتوای موزه منطقه ای جنوب شرق و ارتباط بهتر با مخاطبین به ویژه کودک و نوجوان برگزار می شود.

این مسئول ادامه داد: مدرسان این کارگاه آموزشی علی روستائیان فرد و وحید سپهرراد از متخصصان باستانی شناسی کودکان و نوجوانان و دبیران دبیرستان علامه حلی تهران هستند.

وی خاطرنشان کرد: این کارگاه برای 40 نفر از دبیران هنر و علوم اجتماعی با ارائه مدرک برگزار می شود و امیدواریم در آینده کارگاه های مشابه اجرا و باعث ارتباط و آشنایی بیشتر دبیران و دانش آموزان با موزه و میراث فرهنگی استان شود.

گفتنی است؛ این کارگاه روز جمعه 14 مهرماه امسال در محل موزه منطقه ای جنوب شرق برگزار می شود و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر با شماره 09159397286 تماس حاصل نمایند.

اگه توی دانلود آهنگ مشکل دارید یا درخواست آهنگ دارید همچنین دیدن مطالب جدید به کانال و گروه تلگرامی ما بپیوندید برای عضویت در کانال و گروه هنر بلوچ اینجا balouchart_ir@ کلیک کنید
Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دیدگاه شما را در باره این مطلب دوست داریم بشنویم لطفا نظر بدیدx
پخش آنلاین جزء اول قرآن کریم با صوت شیخ سدیس