کانال هنر بلوچ

دانلود قرآن به صورت جز به جز و سوره ای

خانه » اخبار فرهنگی هنری » جشنواره تابستانی مونسون منطقه آزاد چابهار در حال برگزاری است

جشنواره تابستانی مونسون منطقه آزاد چابهار در حال برگزاری است

جشنواره تابستانی مونسون منطقه آزاد چابهار در حال برگزاری است

جشنواره تابستانی مونسون منطقه آزاد چابهار در حال برگزاری است

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: جشنواره تابستانی مونسون تا غدیر همراه با پخش زنده از شبکه استانی هامون ادامه دارد.

به گزارش سایت هنرمندان بلوچستان به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار حسام‌الدین یوسفی اظهار کرد: جشنواره تابستانی مونسون که از هشتم شهریورماه جاری آغاز شده تا غدیر همراه با پخش زنده از شبکه استانی هامون ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار افزود: برگزاری این جشنواره فرصت مناسبی است تا شهروندان استان و هم‌وطنان با سفر به شهر ساحلی چابهار از زیبایی‌های طبیعت و هوای خوب در این فصل از سال استفاده کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه تمرکز بر توسعه تولید و اشتغال یکی از مأموریت‌های سازمان منطقه آزاد چابهار است، کارآفرینان و صاحبان صنایع که در این راستا تلاش می‌کنند در طول برگزاری جشنواره در قالب گزارش‌های تصویری وزنده توسط شبکه هامون معرفی می‌شوند.

یوسفی بیان کرد: در حاشیه محل برگزاری جشنواره غرفه‌هایی از جلوه‌های گردشگری، فرهنگ، آداب‌ورسوم مردم و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان به‌ویژه چابهار جهت بازدید شرکت‌کنندگان و گردشگران برپا می‌شود.

وی گفت: سازمان منطقه آزاد چابهار با میزبانی هنرمندان ملی، استانی، چهره‌های ورزشی و فرهنگی به‌پاس تلاش و زحماتشان در این عرصه‌ها با اهداء لوح تقدیر و تندیس از آنان تجلیل خواهد کرد.

شایان‌ذکر است جشنواره تابستانی مونسون منطقه آزاد چابهار از امروز 8 شهریورماه جاری در محل جایگاه میلاد شماره 2، روبروی مجتمع طلا از ساعت 21 شب آغاز و به مدت 15 شب (تا 22 شهریورماه) ادامه خواهد داشت.

اگه توی دانلود آهنگ مشکل دارید یا درخواست آهنگ دارید همچنین دیدن مطالب جدید به کانال و گروه تلگرامی ما بپیوندید برای عضویت در کانال و گروه هنر بلوچ اینجا balouchart_ir@ کلیک کنید
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دیدگاه شما را در باره این مطلب دوست داریم بشنویم لطفا نظر بدیدx
پخش آنلاین جزء اول قرآن کریم با صوت شیخ سدیس