کانال هنر بلوچ

دانلود قرآن به صورت جز به جز و سوره ای

خانه » اخبار فرهنگی هنری » تعامل ارشاد با صدا و سیمای سیستان و بلوچستان گسترش می‌یابد

تعامل ارشاد با صدا و سیمای سیستان و بلوچستان گسترش می‌یابد

تعامل ارشاد با صدا و سیمای سیستان و بلوچستان گسترش می‌یابد

تعامل ارشاد با صدا و سیمای سیستان و بلوچستان گسترش می‌یابد

به گزارش سایت هنرمندان بلوچستان به نقل از خبرنگاران جوان از زاهدان،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: اهداف مشترک و وسیعی بین اداره‌کل ارشاد اسلامی و صدا و سیما سیستان وبلوچستان وجود دارد که گسترش تعاملات بین ۲ اداره برای رسیدن به اهداف را می‌طلبد.

حسین مسگرانی  در جلسه شورای اداری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان که با حضور مدیرکل و معاون خبر صدا و سیمای استان برگزار شد، اظهار داست: اهداف مشترک و وسیعی بین اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیمای استان وجود دارد که گسترش تعاملات بین ۲ اداره برای رسیدن به اهداف را می‌طلبد و با هم‌افزایی محقق شده و به مرحله اجرا می‌رسد.

وی ادامه داد: ظرفیت فرهنگی غنی و استقبال مردم استان از جشنواره‌ها و برنامه‌های هنری، این مسئولیت را بر دوشمان می‌گذارد تا جهت اطلاع‌رسانی بیشتر فعالیت‌های فرهنگی و هنری، همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیمای استان گسترش یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فرهنگ متعلق به مردم است، افزود: اگر به دنبال توسعه فرهنگی هستیم باید فرهنگ را از طریق دبیرستان‌ها وارد زندگی نسل جوان استان کنیم. هنر از فرهنگ و اجتماع جدایی‌ناپذیر است؛ جوامع توسعه یافته بیشترین سرمایه‌گذاری‌ها را در حوزه فرهنگ و هنر دارند در نتیجه تقویت این مجموعه تقویت نظام و کمک در توسعه فرهنگی و نشاط اجتماعی است.

“شب‌های فرهنگی” با پایان ماه صفر روی آنتن شبکه استانی می‌رود

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه با بیان اینکه باید برای نجات فرهنگ استان بیشتر تلاش کنیم، اظهار داشت: با توجه به اینکه متولیان فرهنگ استان زیاد هستند، نباید بگذاریم مسائل مالی مانع مشارکت‌ها برای گسترش فرهنگ در استان شود.

‌محمود دولت کردستانی با اشاره به اینکه مدیران استان باید از قدرت نفوذ رسانه مطلع باشند، ادامه داد: همکاری مدیران شهرستان در پخش برنامه‌های فرهنگی و معرفی هنرمندان استان می‌تواند کمک بزرگی در راستای شناساندن فرهنگ غنی استان به مردم داشته باشد.

وی برنامه شب‌های فرهنگی را اقدام شایسته اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان تلقی کرد و گفت: بعد از ماه محرم و صفر با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها هفته‌های فرهنگی و هنری برگزار و از رسانه استان پخش می‌شود

کردستانی با اعلام آمادگی و حمایت از فعالیت هنرمندان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، تصریح کرد: صدا و سیمای استان در نظر دارد بنا بر نوع مطالبات مدیران شهرستان‌ها سهمی از پخش برنامه‌های شبکه هامون را به طور ثابت برای معرفی فرهنگ و هنر شهرستان‌ها در نظر بگیرد.

اگه توی دانلود آهنگ مشکل دارید یا درخواست آهنگ دارید همچنین دیدن مطالب جدید به کانال و گروه تلگرامی ما بپیوندید برای عضویت در کانال و گروه هنر بلوچ اینجا balouchart_ir@ کلیک کنید
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دیدگاه شما را در باره این مطلب دوست داریم بشنویم لطفا نظر بدیدx
پخش آنلاین جزء اول قرآن کریم با صوت شیخ سدیس