کانال هنر بلوچ

دانلود قرآن به صورت جز به جز و سوره ای

خانه » اخبار فرهنگی هنری » برگزاری بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی در سیستان و بلوچستان

برگزاری بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی در سیستان و بلوچستان

برگزاری بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی در سیستان و بلوچستان

برگزاری بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ایام عید غدیر خم بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

به گزارش سایت هنرمندان بلوچستان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، حسین مسگرانی با  تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: ایام نورانی دهه ولایت فرصتی ارزشمند برای تبیین پیام غدیر و شخصیت امیرالمؤمنین(ع) است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برنامه‌های مناسبتی این روزها باید با کیفیت بیشتر برگزار شده تا بتوانیم به خوبی پیام دهه ولایت را منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه به مناسبت آغاز دهه ولایت  برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برای هم استانی‌ها در نظر گفته شده، گفت: در این ایام جشن‌های قربان تا غدیر هر شب با حضور هنرمندان در شهرهای سراسر استان برگزار می‌شود. از جمله برنامه‌های شاخص دهه ولایت می‌توان به بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی و اولین جشنواره موسیقی عرفانی در سراوان اشاره کرد.

مسگرانی با بیان اینکه جشن‌های عید قربان تا غدیر و شب‌های شعر ولایت در همه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: همزمان با اعیاد قربان تا غدیر برنامه‌های هفته فرهنگ و هنر نیز در منطقه سیستان برگزار می‌شود.

اگه توی دانلود آهنگ مشکل دارید یا درخواست آهنگ دارید همچنین دیدن مطالب جدید به کانال و گروه تلگرامی ما بپیوندید برای عضویت در کانال و گروه هنر بلوچ اینجا balouchart_ir@ کلیک کنید
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دیدگاه شما را در باره این مطلب دوست داریم بشنویم لطفا نظر بدیدx
پخش آنلاین جزء اول قرآن کریم با صوت شیخ سدیس