کانال هنر بلوچ

دانلود قرآن به صورت جز به جز و سوره ای

خانه » گردشگری بلوچستان » گردشگری بلوچستان | چابهار اولین میزبان جشنواره گردشگری ساحل نشینان

گردشگری بلوچستان | چابهار اولین میزبان جشنواره گردشگری ساحل نشینان

گردشگری بلوچستان | چابهار اولین میزبان جشنواره گردشگری ساحل نشینان

گردشگری بلوچستان | چابهار اولین میزبان جشنواره ملی گردشگری و فرهنگی ساحل نشینان  کشور

 

به گزارش سایت هنر بلوچ بخش گردشگری بلوچستان به نقل از ایرنا

عليرضا جلالزايي ، روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت : در اين جشنواره فرهنگي ، هنرمندان هفت استان ساحلي كشور شركت خواهند داشت.

وي پيگيري برگزاري اجلاس وزراي گردشگري كشورهاي حاشيه اقيانوس هند را از ديگر برنامه هاي پيش روي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري سيستان و بلوچستان بر شمرد و افزود: اين برنامه مهم نيز در حال رايزني براي برپايي است.

مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري سيستان و بلوچستان

با اشاره به دستاوردهاي جشنواره گردشگري سلامت عمان گفت:

جذب چند سرمايه گذار عماني براي سرمايه گذاري در زمينه گردشگري استان ، فراهم شدن زمينه براي فعاليت مسئولان آژانس هاي مسافرتي عمان ، افزايش پروازها از مسقط به چابهار و از مسقط به زاهدان ، و نيز لغو رواديد عماني ها به ايران از دستاوردهاي مهم حضور در اين نمايشگاه بود.

به گزارش ايرنا هواي بهاري در پاييز و زمستان و 220 جاذبه طبيعي و تاريخي، شهرستان چابهار را به مركز گردشگري براي هموطنان ، گردشگران داخلي و خارجي تبديل كرده ، در واقع اين بندر اقيانوسي ايران اسلامي به عنوان بهشت گردشگري منطقه بلوچستان و سواحل مَكُّران شناخته مي شود.

چابهار به دليل همجواري با آب هاي اقيانوس هند آب و هواي مطلوب دارد ، در اين بندر از سواحل و چشم ‌اندازهاي زيبا، آثار تاريخي و فرهنگي، بازارهاي سنتي و مدرن و دهها جاذبه ديگر بهره مند است و مقصدي شايسته و مناسب براي گردشگران بحساب مي آيد.

چابهار بهشت گمشده اي در ايران است ،  كه زيبايي هاي طبيعي وتاريخي آن كمتر بين ايرانيان شناخته شده و نيازمند حركتي شايسته و هماهنگ از سوي رسانه ها، مسئولان و عامه مردم است.

زيبايي هاي سواحل چابهار سبب شده تا اين منطقه جزو بي نظيرترين مناطق گردشگري در ايران و جهان محسوب شود.

منبع ایرنا

اگه توی دانلود آهنگ مشکل دارید یا درخواست آهنگ دارید همچنین دیدن مطالب جدید به کانال و گروه تلگرامی ما بپیوندید برای عضویت در کانال و گروه هنر بلوچ اینجا balouchart_ir@ کلیک کنید
Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دیدگاه شما را در باره این مطلب دوست داریم بشنویم لطفا نظر بدیدx
پخش آنلاین جزء اول قرآن کریم با صوت شیخ سدیس