کانال هنر بلوچ

دانلود قرآن به صورت جز به جز و سوره ای

خانه » اخبار فرهنگی هنری » کلاسهای صنایع دستی و آموزش خیاطی ویژه بانوان در میرجاوه دایر است

کلاسهای صنایع دستی و آموزش خیاطی ویژه بانوان در میرجاوه دایر است

کلاسهای صنایع دستی و آموزش خیاطی ویژه بانوان در میرجاوه دایر است

کلاسهای صنایع دستی و آموزش خیاطی ویژه بانوان در میرجاوه دایر است

به گزارش سایت هنرمندان بلوچستان به نقل از خبرگزاری شبستان: کلاس های صنایع دستی و آموزش خیاطی ویژه بانوان در روستای هفتاد ملا در بخش لادیز میرجاوه دایر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، کلاس های صنایع دستی و آموزش خیاطی ویژه بانوان در کانون فرهنگی و هنری محمدرسول الله روستای هفتاد ملا در بخش لادیز میرجاوه دایر است.

در این کلاس ها بانوان با رشته های سوزن دوزی، سکه دوزی و طراحی و دوخت لباس آشنا می شوند. سکه دوزی در تزئین خانه و سوزن دوزی برای اضافه کردن زیورات به لباس زنان بلوچ کاربرد دارد.

بانوان با آموزش این رشته ها، تولیدات خود را علاوه بر مصرف برای فروش به بازار عرضه می کنند.

همچنین در راستای طرح اوقات فراغت دانش آموزان دختر پایگاه های اوقات فراغت مساجد امام خمینی رحمت الله علیه و امام محمد تقی علیه السلام اردوی برون شهری رفتند.

در این اردو دانش آموزان با یک دستگاه اتوبوس به روستای تمین شهرستان میرجاوه رفتند و از نزدیک با جاذبه های این روستا آشنا شدند.

روستای تمین یکی از خاص‌ترین و زیباترین مناطق تفتان در سیستان و بلوچستان است که در ردیف روستاهای هدف گردشگری قرار گرفته است.

روستای تمین در تابستان‌ها آب‌وهوایی خنک دارد و در زمستان‌ها سرد است، ولی در مجموع در اغلب فصول سال هوای آن معتدل و دلپذیر است و همجواری با کوه تفتان و وجود چشمه‌های جاری، سبب حاصل خیزی و رشد انواع درخت‌ها و میوه‌ها در منطقه تمین شده است.

اگه توی دانلود آهنگ مشکل دارید یا درخواست آهنگ دارید همچنین دیدن مطالب جدید به کانال و گروه تلگرامی ما بپیوندید برای عضویت در کانال و گروه هنر بلوچ اینجا balouchart_ir@ کلیک کنید
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دیدگاه شما را در باره این مطلب دوست داریم بشنویم لطفا نظر بدیدx
پخش آنلاین جزء اول قرآن کریم با صوت شیخ سدیس