کانال هنر بلوچ

دانلود قرآن به صورت جز به جز و سوره ای

خانه » آثار هنری » فاز دوم خرید تضمینی محصولات حصیری سیستان و بلوچستان آغاز شد

فاز دوم خرید تضمینی محصولات حصیری سیستان و بلوچستان آغاز شد

فاز دوم خرید تضمینی محصولات حصیری سیستان و بلوچستان آغاز شد

فاز دوم خرید تضمینی محصولات حصیری سیستان و بلوچستان آغاز شد

فاز دوم خرید تضمینی محصولات حصیری سیستان وبلوچستان درراستای اجرای طرح کاروان پیوند آغاز شد.

به گزارش سایت هنرمندان بلوچستان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور، باتوجه به نامگذاری سال 96 به سال حصیر وحصیربافی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی طرح کاروان پیوند را در جهت حمایت از تولیدکنندگان این صنعت با مضمون خرید محصولات باکیفیت حصیری 5 شهرستان این استان آغاز شد.

بهمن نامور مطلق  معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور گفت : درفاز دوم خرید محصولات حصیری استان سیستان وبلوچستان از تولیدکنندگان شهرستان های خاش، ایرانشهر، پیرانشهر، سرباز و نیک شهر محصولات خریداری شده و درقالب کاروان حصیر به تهران و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و هنرهای سنتی خواهد رسید.

 علی کرد نماینده مردم شهرخاش در مجلس شورای اسلامی با استقبال از طرح، از این کاروان  دعوت کرد تا به شهر خاش نیز مراجعه کرده تا از محصولات هنرمندان این شهر نیز خرید صورت گیرد.

هم اکنون نیز نمایشگاهی از حصیرهای این کاروان در گالری ملی صنایع دستی برای بازدید عموم برپاست، همچنین در این راستا نمایشگاه و فروشگاهی از تولیدات حصیردر تهران در مجموعه نیاوران برقرار بود که با استقبال بی نظیر بازدید کنندگان قرار گرفته بوده است.

اگه توی دانلود آهنگ مشکل دارید یا درخواست آهنگ دارید همچنین دیدن مطالب جدید به کانال و گروه تلگرامی ما بپیوندید برای عضویت در کانال و گروه هنر بلوچ اینجا balouchart_ir@ کلیک کنید
Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دیدگاه شما را در باره این مطلب دوست داریم بشنویم لطفا نظر بدیدx
پخش آنلاین جزء اول قرآن کریم با صوت شیخ سدیس