کانال هنر بلوچ

دانلود قرآن به صورت جز به جز و سوره ای

خانه » اخبار فرهنگی هنری » راهیابی 9 گروه به جشنواره موسیقی عرفانی سیستان و بلوچستان

راهیابی 9 گروه به جشنواره موسیقی عرفانی سیستان و بلوچستان

راهیابی 9 گروه به جشنواره موسیقی عرفانی سیستان و بلوچستان

راهیابی 9 گروه به جشنواره موسیقی عرفانی سیستان و بلوچستان

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان گفت: 9 گروه به جشنواره موسیقی عرفانی استان که در سراوان برگزار می شود راه یافتند.

به گزارش سایت هنرمندان بلوچستان به نقل از خبرنگاران جوان از زاهدان،بصیر احمد ملازهی اظهار داشت: جشنواره های موسیقی عرفانی 18 تا 24 شهریور ماه در سراوان برگزار می شود.

وی ادامه داد: هنرمندان شهرستان های مختلف نظیر سراوان، سیب و سوران، مهرستان، نیکشهر، خاش و چابهار در این جشنواره به هنرنمایی می پردازند.

ملازهی  برگزاری جشنواره موسیقی عرفانی را از جمله برنامه های شاخص اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در دهه ولایت ذکر کرد.

وی افزود: موسیقی سنتی سیستان و بلوچستان همچون مشعلی فروزان به یادگار از دوره های مختلف فرهنگ و تمدن کهن ایران باستان را در اذهان به ارمغان می آورد.

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان گفت: طنین موسیقی سنتی و مذهبی این استان از شمال تا جنوب یادآور خاطره های خوش و تلخی است که برگرفته از احساسات پاک و دلنشین مردم غیور و مرزدار این نطقه از ایران زمین است.

اگه توی دانلود آهنگ مشکل دارید یا درخواست آهنگ دارید همچنین دیدن مطالب جدید به کانال و گروه تلگرامی ما بپیوندید برای عضویت در کانال و گروه هنر بلوچ اینجا balouchart_ir@ کلیک کنید
Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دیدگاه شما را در باره این مطلب دوست داریم بشنویم لطفا نظر بدیدx
پخش آنلاین جزء اول قرآن کریم با صوت شیخ سدیس