کانال هنر بلوچ

دانلود قرآن به صورت جز به جز و سوره ای

خانه » آثار هنری » بازارچه صنایع دستی برند اصی‌ ترین محصولات حاصل از فرهنگ وهنر سیستان و بلوچستان است

بازارچه صنایع دستی برند اصی‌ ترین محصولات حاصل از فرهنگ وهنر سیستان و بلوچستان است

بازارچه صنایع دستی برند اصی‌ ترین محصولات حاصل از فرهنگ وهنر سیستان و بلوچستان است

بازارچه صنایع دستی برند اصی‌ ترین محصولات حاصل از فرهنگ وهنر سیستان و بلوچستان است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بازارچه صنایع دستی برند اصیل‌ترین محصولات حاصل از فرهنگ وهنر استان است که می‌تواند با تبدیل شدن به کانون تجارت و صادرات مقصد خرید گردشگران باشد.

به گزارش سایت هنرمندان بلوچستان به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان، علی اوسط هاشمی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های هفته دولت به ویژه افتتاح بزرگترین بازارچه عرضه و فروش صنایع دستی استان در زاهدان، اظهار کرد: منافع ملی کشور در نگاه همگان  باید برجسته و با رویکرد جمعی باشد زیرا اهل جماعت و مسجد هستیم و ملت سازی و جریان سازی به عنوان محصول مسجد، امروز یک ضرورت ملی است یعنی ملت شدن در کنار دولتی که زاییده یک ملت بزرگ باشد.

وی با بیان اینکه امروز مسیر درست تفکر ملی است اما بعضی ها بر سنگ اندازی و سیاه نمایی عادت دارند اظهار داشت: اگر همه ما دغدغه فقر، بیکاری، افزایش سن ازدواج، ضرورت دستیابی به موقعیت شغلی مناسب و به خروج از رکود می اندیشیم ؛ شرط آن نگاه وسیع به وسعت نگاه همه ایرانی هایی است که دل در گروی توسعه کشور دارند.

 استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اگر امروز به جشن دولت تدبیر و امید میاندیشیم و دولت دست نیاز به سوی همه مردمان با همه کثرت و تنوع آن می2اندیشد زیرا همه مردم در توسعه نقش دارند و باید فرصت و زمینه رابرای پیشرفت موقعیت بخش ممتاز ایران فراهم کنیم.

این مسؤول گفت: همه نسلها باید خود را وامدار آنانی بدانند که چه قبل از انقلاب با تحمل رنج و سختی زندان و چه بعد از انقلاب با قبول مسئولیت های بزرگ که در آن طریق جان را در پای مردمان گذاشتند تا روزهای ارزشمندی را در پیش رو داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مناسبتهای مختلف در تقویم جمهوری اسلامی همه برای توسعه فرهنگ است افزود: عنصر فرهنگ و اصالت، برای ما ارزش آور و تاریخ ساز است و راهاندازی بازارچه صنایع دستی در مرکز استان نیز نشان از اهمیت موضوع فرهنگ و معرفی هویت این منطقه به جهان دارد.

استاندار عنوان کرد: قدمت تاریخ فرهنگ و هنر ایران را هیچ یک از کشورهای بزرگ اقتصادی ندارند بنابراین باید امروز به این بیندیشیم که آنها به چه چیزی روی آورده اند که بخش عمده ای از اقتصاد و قدرت دنیا را در دست دارند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اظهار اینکه بار ساختن صرفا بر دوش دولت نیست و همه قوا باید این نگاه را با ایفای نقش در خود توسعه ببخشند اظهار داشت:صدای بلند داشتن در صورتی کار ساز است که از پشتوانه خرد توام با مشارکت جویی و ترغیب به نقش آفرینی دیگران را همراه خود سازد که منتج به اشتیاق و میل به مشارکت عمومی شود.

این مسؤول گفت: امروز برخلاف همه تهدیدات امنیتی در جهان و کشورهای اطراف، اما در استان به برکت شعور و معرفت مردم به زمان، از امنیت مطلوبی برخوردار هستیم که زمینه ساز خلق پروژه‌های بزرگ شده که این فرصت ناب، نقش آفرینی مسئولان را می‌طلبد.

هاشمی با اشاره به افتتاح بازارچه عرضه و فروش صنایع دستی استان تصریح کرد: بازارچه صنایع دستی استان برند اصیل‌ترین محصولات حاصل از فرهنگ وهنر استان است که می تواند با تبدیل شدن به کانون تجارت و صادرات مقصد خرید گردشگران باشد.

وی با اشاره به اینکه هنر ایرانی با داشتن اصالت، شناسنامه و وزن باید به بازارهای جهانی راه یابد؛بر تشکیل میز صادرات محصولات صنایع دستی استان با مشارکت اتاق بازرگانی و بازاریابان تاکید کرد.

وی ضمن تکریم اعضای دوره چهارم شورای شهر و تبریک آغاز به کار شوراهای جدید گفت: بدیهی ترین خواسته از شوراها فراهم کردن زمینه مشارکت جویی مردم و استعدادیابی افراد خلاق است که در صورت تحقق آن، بخشی از مشکلات شهر و روستا مرتفع می‌شود.

اگه توی دانلود آهنگ مشکل دارید یا درخواست آهنگ دارید همچنین دیدن مطالب جدید به کانال و گروه تلگرامی ما بپیوندید برای عضویت در کانال و گروه هنر بلوچ اینجا balouchart_ir@ کلیک کنید
Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دیدگاه شما را در باره این مطلب دوست داریم بشنویم لطفا نظر بدیدx
پخش آنلاین جزء اول قرآن کریم با صوت شیخ سدیس