کانال هنر بلوچ

دانلود قرآن به صورت جز به جز و سوره ای

خانه » اخبار فرهنگی هنری » آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی عکس نگاران در زاهدان برگزار می‌شود

آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی عکس نگاران در زاهدان برگزار می‌شود

آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی عکس نگاران در زاهدان برگزار می‌شود

آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی عکس نگاران در زاهدان برگزار می‌شود

به گزارش سایت هنرمندان بلوچستان به نقل از خبرنگاران جوان از زاهدان , مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی عکس نگاران امشب در تالار اشراق مجتمع فرهنگی و هنری زاهدان برگزار می‌شود.

حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان  گفت: آشنا کردن عکاسان غیر بومی با ظرفیت‌های بی شمار فرهنگی، طبیعت بکر و دیگر سوژه‌های ناب و تشویق و ترغیب عکاسان استان و به نمایش گذاشتن توانمندی‌های جوانان استان از اهداف برگزاری جشنواره ملی عکس نگاران است.

مسگرانی  با بیان اینکه از بهترین عکاسان حرفه‌ای کشور برای داوری این جشنواره استفاده شده است، افزود: نخستین جشنواره ملی عکس نگاران در دو بخش چشم انداز شهری و طبیعت سیستان وبلوچستان با حضور کیارنگ اعلایی، محمدرضا چایفروش، علی قلم سیاه، مهدی نجارپیشه و صادق سوری داوری شد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان نمود: پس از برگزاری این جشنواره دبیرخانه دائمی جشنواره ملی عکس نگاران در کانون عکاسان سیستان و بلوچستان مستقر می‌شود.

 مسگرانی ادامه داد: نخستین دوره این جشنواره که با کمک تمام هنرمندان استان فراخوان آن از ۱۰ مهر آغاز و ثبت نام برای اردو‌ها از ۱۵ تا ۳۰ مهر بوده است.

 وی افزود: تمام تلاش عوامل این جشنواره، برگزاری خوب و ارزیابی نقاط قوت و ضعف است تا بتواند در جدول جشنواره‌های ملی ثبت شود.

اگه توی دانلود آهنگ مشکل دارید یا درخواست آهنگ دارید همچنین دیدن مطالب جدید به کانال و گروه تلگرامی ما بپیوندید برای عضویت در کانال و گروه هنر بلوچ اینجا balouchart_ir@ کلیک کنید
Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دیدگاه شما را در باره این مطلب دوست داریم بشنویم لطفا نظر بدیدx
پخش آنلاین جزء اول قرآن کریم با صوت شیخ سدیس