کانال هنر بلوچ

دانلود قرآن به صورت جز به جز و سوره ای

خانه » اخبار فرهنگی هنری » آغاز تور گردشگری سفالگران کشور در سیستان و بلوچستان

آغاز تور گردشگری سفالگران کشور در سیستان و بلوچستان

آغاز تور گردشگری سفالگران کشور در سیستان و بلوچستان

آغاز تور گردشگری سفالگران کشور در سیستان و بلوچستان

به گزارش سایت هنرمندان بلوچستان به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان ، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زاهدان گفت: تور گردشگری هنرمندان سفالگر کشور در سیستان و بلوچستان از ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ با بازدید از موزه منطقه‌ای جنوب شرق در زاهدان آغاز شد.

وحیده رخشانی صبح ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ در حاشیه بازدید گردشگران از موزه جنوب شرق، اظهار کرد: در پی جهانی شدن روستای کلپورگان اولین تور هنرمندان سفالگر کشور وارد استان سیستان و بلوچستان شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زاهدان اظهار کرد: کار این تور از زاهدان با بازدید از موزه منطقه ای جنوب شرق در زاهدان آغاز  شده و هنرمندان از مناطقی همچون کوه خواجه و شهرسوخته زابل، روستای کلپورکان, روستای ناهوک، و شهرستان‌های ایرانشهر، بمپور و خاش بازدید به عمل می‌آوردند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به ثبت جهانی روستای کلپورگان این تور به منظور آشنایی بیشتر هنرمندان سفالگر کشور با سفال استان به ویژه سفال کلپورگان برگزار شد.

اگه توی دانلود آهنگ مشکل دارید یا درخواست آهنگ دارید همچنین دیدن مطالب جدید به کانال و گروه تلگرامی ما بپیوندید برای عضویت در کانال و گروه هنر بلوچ اینجا balouchart_ir@ کلیک کنید
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دیدگاه شما را در باره این مطلب دوست داریم بشنویم لطفا نظر بدیدx
پخش آنلاین جزء اول قرآن کریم با صوت شیخ سدیس